Fel Principal - Vegetariene

Curry de linte cu cocos si mei

Trebuie sa recunosc, in caz ca nu v-ati dat seama deja ca sunt un mare fan al mancarurilor cu linte si naut. De fapt aromele orientale sunt cele care m-au convins ca pot trece saptamani intregi fara sa mananc lactate sau oua. Acest fel este inspirat din bucataria indiana, dar eu l-am adaptat putin gusturilor mele.

Urzici cu seminte de pin

Daca-i primavara, urzicile trebuie sa fie o prezenta constanta in farfuriile noastre. Si daca vrei o cina usoara adaugi cateva seminte gustoase si sanatoase si masa-i gata!

Tofu marinat la gratar

Acest preparat delicios reprezinta adaptarea unei retete vazute la televizor. Atunci a fost servit cu susan prajit deasupra, dar eu eram asa de nerabdatoare sa vad ce gust are, ca am uitat de acest amanunt. Mi-a placut extrem de mult!

Spanac cu quinoa

A venit primavara si e normal ca verdeturile sa constituie o buna parte din alimentatia noastra. Deoarece acestea nu contin prea multe calorii si deci nu tin de foame, eu le adaug mici cantitati de carbohidrati sanatosi. Aceasta mancare poate fi facute si cu mei, orez integral, orez negru, etc.

Cartofi cu mustar la cuptor

Acest preparat este usor de facut si este gustos. Nu este chiar pe gustul meu, dar asta nu inseamna ca nu sunt buni si aromati. Ies crocanti la exterior si moi la interior. Pot constitui o garnitura sau fel principal alaturi de o salata.

Falafel

De foarte multi ani nu am mai mancat prajeala. Fara gluma, la noi in casa nu s-a prajit nimic timp de aproape 10 ani. Pana azi cand am descoperit falafelul. Sa nu radeti, dar pana acum nu m-a atras niciodata caci era prajit si nu arata deloc imbietor. Cei de la Calif m-au facut sa-mi schimb parerea despre acest fel minunat de mancare.

Informaţii în completare